søndag den 9. september 2012

Bubble Fun

Jeg faldt over nogle niece billeder fra sidste forår, sådan da jeg bladrede rundt i billedarkivet... og da jeg spottede dem, undrede det mig enormt, at jeg ikke havde scrappet dem endnu... og mens der var bold i tv i aftes, ja så sad jeg her og var kreativ - hvad kan man ellers når næsen løber..! Men det var nu hyggeligt - og projektet blev gjort færdig her for et øjeblik siden, efter at formiddagen er gået med brombærjagt og fabrikationen af 8 store glas marmelade..!
 
Og man kan jo ikke komme uden om, at når siderne handler om en vis lille rødhåret pige, ja så skal der pr. defination hører lyserød med.... var egentlig spændt på, om jeg kunne få farver til at hænge sammen, og samtidigt få begivenheden med. Lad mig sige det således, det er enormt svært at komme på detaljer, som hænger sammen med sæbebobler... men jeg tror at det lykkes - konstruktiv kritik modtages som altid gerne :o)
 
Til Layoutet er brugt:
 
Photo Focus 10 af Cindy Schneider
Beautiful You af Kristin Cronin-Barrow
Oodles of tags 3 af Julie Billingsley
Day & Night Alpha af Julie Billingsley
Boblerne er fra Spring Breeze af Natali Design
 
Jeg kan ikke komme og påstå, at jeg har fået det bedre i dag. Næsen løber og stemmen har det med at forsvinde... Jeg kunne dog ane duften af marmeladen, mens den simrede på komfuret... Så jeg vil tilbringe eftermiddagen på sofaen, under tæppe og med en god film. Og inden for rækkevidde vil være både citronte og lommetørklæder... Og forhåbentlig vil det være kurerende nok til at jeg kan trisse på job i morgen.
 
Jeg håber, at du har en skøn søndag..!
 
Knus
...Engel...
 

4 kommentarer:

  1. Kære Engel
    Jo... di har sandelig ramt temaet fint i dit LO... Boblerne flyder jo ud over siden!! ;o)
    Din niece har bareså mange fælles træk med vores Sofie... ud over det røde hår!
    Det dér lidt finurlige blik med lidt "sejr" i glimtet - over at det LYKKEDES....!!
    Snedigt med den prikkede baggrund.
    Stakkels dig med din forkølelse... pas nu på dig selv og bliv HELT frisk før du drager på job...
    GOD BEDRING
    Knus

    SvarSlet
  2. Hejsa. Ihh....hvor er det altså smukt!! Du har da helt sikkert ramt "boble" temaet, fantastisk flot i farver og design! Man bliver bare så glad af at kigge på billederne og hele layoutet :))
    Knus og god bedring ;)

    SvarSlet
  3. Jo jeg synes også du har ramt både temaet og farverne super fint...og så er det nogen skønne billeder af den lille frøken med boblerne ;)
    Jeg kan især godt li' de forskellige cirkelelementer du har med, det understreger lissom "boble-temaet".
    Rigtig god bedring - håber du snart er helt på toppen igen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...