mandag den 7. maj 2012

Serveringsbakke...

Et bord som bare står tomt hen, er i virkeligheden ikke særligt hyggeligt... Til gengæld er vi fortalere for, at man hurtigt kan rydde ting væk, når man f.eks skal spise osv. Havebordet på den overdækkede terrasse i forhaven, ser noget fortabt ud, også selv om det står nypudset med blank bordplade... Så for at skabe lidt liv, fik jeg en ide om, at man da kunne lave lidt dekoration på en serveringsbakke, som hurtigt kunne fjernes, når vi skal sidde der og spise...

Næste projekt blev derfor at finde en passende bakke, som ikke kostede en million... Ved et tilfælde, fandt jeg denne i Jysk... til den nette sum af 60 kroner... Jeg var dog ikke udtalt begejstret for farven - og spurgte skeptisk manden, om jeg mon kunne male den..?!? Han grinte af mig og kommenterede "Du er da sluppet afsted med at male alt - hvorfor så ikke den?!" og ved nærmere eftertanke, ja så har han ret... Jeg har rent faktisk malet ret mange ting med succes.

Bakken kom derfor med hjem:
Og står nu således og tørrer:
Umiddelbart passer den fint i størrelsen og formen - Fejlen var farven, og det har jeg nu forsøgt at rette... Det værste er altid, at vente på at malingen er tørret helt igennem.... Tålmodighed er ikke min stærke side :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...