fredag den 29. juli 2011

Projekt Spisekammer - Del 4

Endeligt er vi nået til dagen, hvor alting kan flytte ind i det nye spisekammer, og få et hjem derinde... Vi  glæder os til at se det færdige resultat, og til for alvor tage det i brug. Det kommer også til at skabe mere plads i vores lille køkken, som efterhånden er lidt overbebyrdet... Særligt i de seneste år, hvor interessen for madlavning og desserter har været støt voksende. Men inden vi kommer til åbenbaringen, så vil jeg lige minde jer om, hvordan rummet så ud, inden projektet gik igang:

Før:
Og Efter:
Og her er så et kig lidt tættere på, på forråds reolerne...:
Nu mangler jeg bare noget vinyl så der kan laves etiketter på min Silhouette... Og jeg troede faktisk, at jeg havde det hjemme. Det viste sig blot, at det vinyl jeg har bestilt for små 5 måneder siden, er til stof. Jeg har tjekket den oprindelige ordre, og da bestilte jeg rigtig vinyl. Der er ikke rigtig noget at gøre ved fejlen nu - andet end at bestille det rigtige og afvente leveringen... Men overordnet set er spisekammeret ved at være færdig... Det er i hvert fald færdig til brug i dag...

Vi skal nok opdatere med de sidste detaljer, når de efterhånden kommer på plads. Vi skal  blandt andet have skiftet lampen, men den var selvfølgeligt udsolgt, den vi havde udset os - så vi afventer at den atter kommer på lager i IKEA.

Vi håber du har fulgt projektet med glæde... Kig snart indenfor igen..!

Knus
...Engel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...