søndag den 29. maj 2011

Blue Horizons

Blot et lille hurtigt pip fra mig. Vi har travlt med festforberedelserne. Den nye terrasse i baghaven er færdig, og den er SÅ Flot...! Så jeg har tilbragt lørdag med forberedelser og hele dagen i dag med at arbejde (hårdt) i haven - og der er blevet så hyggeligt... Nu skal de nyplantede blomster lige have lov til at sætte sig... Og der er kommet blomster i altankasserne :o)

Og så lige endnu en dobbeltside til USA-albummet (Er du snart træt af min ferie?)

Det primære (store) billede på højre side, kan jeg altså ikke tage æren for... Jeg har et der minder lidt om det, men i fugleperspektiv, da vi sad lidt oppe i forhold til bassinet... Det er en del af Sea Worlds pressebilleder, og jeg har fået lov til at bruge det på min side... :o) Og set i vandhøjde er det meget mere imponerende...!

Showet er en opvisning af delfiner og papegøjer... Nærmere betegnet store flotte ara'er. Og de fløj hen over os publikum og viste sig frem. Det var så imponerende. Derfor har jeg i timevis siddet og fritlagt ara'en på højre side - fordi jeg syntes at det var en detalje som fortjente at blive fremhævet... Det var i øvrigt et super imponerende show..!


Til Layoutet er brugt:

Sweet Escape og Lil' Sailor kits af Kristin Cronin-Barrow
Alfabet fra Black Pearl af Misty Cato
Blå splatter er fra Carver af Studio Flergs
Blomster og søstjerner er fra Beach Kids af Lliella Designs
Vandbobler er fra Whale of a Good time af Connie Prince
Teksten er Georgia font
Dobbelt Layout:

Jeg håber, at du har haft en skøn weekend.
Nu vil jeg gå ned og familiehygge, med en god film
- og en kop te oven på dagens anstrengelser.

Knus
...Engel...


8 kommentarer:

  1. Wauw, siger jeg bare. Fantastisk flotte layouts i skønne stærke farver!!!!!

    SvarSlet
  2. Super lækkert layout. NEj jeg er ikke træt af din ferie:)

    SvarSlet
  3. Åhh så smukt... skønne billeder og så fint din opsætning, og brug af delfiner, er!!! ha en dejlig uge

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare smukt - og jeg bliver aldrig træt af at se alle dine layouts fra den tur.
    Det er helt utroligt, hvad I har oplevet, og du kan bare få en stemning frem i lo'erne så man virkelig kan mærke det.
    Flot med de skrappe farver her.

    SvarSlet
  5. Wiiii det ser rigtig godt ud, og nej er bestemt ikke træt af billeder fra USA : )
    Ser bare så godt ud med de røde, pinke og blå farver ; )

    SvarSlet
  6. Waouw hvor er de sider bare smukke. Vild med at du har rødt med som kontrast. Nogle rigtig dejlige ferie billeder. Jeg bliver bestemt ikke træt at se endnu flere LO's fra jeres ferie.
    Du og din familie må ha' en rigtig dejlig weekend.
    Knus

    SvarSlet
  7. super lækre layout med skønne farver

    SvarSlet
  8. Kære Engel
    HOV... hvorfor er dette gået mig min næse forbi??
    Endnu et lækker LO med havdyr... ;o)
    Jeg elsker de show med de store dyr... det er altså SÅ imponerende hvad de kan lære... IMONERENDE!!
    Og til dit næste indlæg glemte jeg at skrive.... jeg æææællsker også hyldedrik ;o)
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...