søndag den 16. januar 2011

Snehund

Dagens layout er af min skønne lille hund i sneen. Chili elsker sne! Lige så meget som hun afskyr vand, så højt elsker hun sne... og det siger ikke så lidt, for går man i hendes fodspor på en regnvejrsdag, så er man garanteret at komme tørskoet hjem :o) Og i bund og grund er det mærkeligt at hun er så vild med sne, for hun kan ikke være særligt længe ude, uden at hun fryser og ryster over hele kroppen (problemet løses med en "frakke" som hun ikke bryder sig om!).

Disse billeder er knap et år gamle, og er fra en januar dag, hvor der lå rigtig meget nyfalden sne... Hvilket er det hun foretrækker...! Vi tog hende med ud på en lang travetur, så vi alle kunne blive luftet godt igennem - og jeg fik denne skønne serie billeder af hende, som jeg bare elsker! Som det ses, har jeg denne gang forsøgt at holde mig i nuancerne blå og beige, en anden farvekombination som jeg er meget vild med. Og den sarte blå farve forbinder jeg med en vinterhimmel, og den er god til at bryde al det hvide syntes jeg :o)


Brugt til dette Layout:
 
Just Breathe af Kristin Cronin-Barrow og Lauren Grier
Punchy Edges af Julie Bilingsley
Snefnug er fra Frosty Winter Fun af Verena Karolyi
Glitter er fra Buttercup af Studio Flergs
Titlen er Bernard MT Condensed font- Behandlet med Scrap in style - Clipboard af Misty Cato
Teksten er skrevet med Caflish Script Pro font.
Og så har jeg lige et spørgsmål til dig i dagens anledning... Hvordan bærer du dig ad med at få ting til at se tilfældige ud? Det er egentlig ligemeget om du scrapper, laver kort eller andet... Det jeg mener er, at nu har jeg siddet her og prøvet at få snefnuggene til at falde tilfældigt ned over siden - hvilket har kostet store anstrengelser...! Og vi gør det jo alle sammen med jævne mellemrum når vi scrapper eller er kreative på andre faconer :o) Har du et hemligt fif som gør, at det lykkes for dig? I givet fald bliver jeg meget glad for et tip :o)
Jeg håber, at du har haft en skøn weekend, og kan nyde resten af søndagen :o)
- og har tid til at give mig et råd med på vejen....! :o)
Knus
...Engel...

6 kommentarer:

  1. så dejlige farver du har brugt til det lækre layout og sikke herlige billeder af vovsen. Du må have en god dag
    knus Pia

    SvarSlet
  2. Så lækre farver med billeder af en over nuttet hund:)

    Det jeg tænker på, når jeg skal sprede perler/bling/brads "tilfældigt", er at det skal være et ulige antal. Det ser mest tilfældigt ud.

    SvarSlet
  3. Skønne vovsebilleder fra en dejlig tur fornemmer jeg. Jeg bruger nogen gange et fif fra haven når noget skal se tilfældigt ud. Der kan man nemlig vælge at smide sine blomsterløg og så grave dem ned hvor de ramte plænen hvis man vil have en tilfældig gang krokus eller lignende. Det er selvfølgelig lidt svært når du digiscrapper - men du kunne jo lave et print - kaste nogle knapper eller lignende på og så se om du kan lide hvor de ramte?? Tilfældigt det bli'r det ihvertfald. GOD søndag herfra.

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er det et smukt og stemningsfyldt layout!! Farverne er jeg også vild med, så skøn harmoni i det hele! Jeg gør også det, at jeg sørger for et ulige antal, lidt i klaser og lidt spredte....Jeg ser nogle gange "fyrværkeri" for mig og tænker ud fra det... ;)... lidt mærkeligt, men det fungerer for mig...nu digi-scrapper du jo, og det ved jeg slet ingenting om... men jeg synes dine snefnug er landet helt perfekt :D
    Knus Jette

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt og lavet i så skønne matchende farver. Super flot billedserie af din hund.
    Jeg har ingen opskrift på hvordan man får det til at se tilfældigt ud, men det er da lykkedes så flot for dig


    Ha' en rigtig god dag

    SvarSlet
  6. Hvor er det et dejligt layout i en flot farvekombination og flot opsætning. Og så er det nogle skønne vinterbilleder af din lille hund.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...