lørdag den 12. juni 2010

En tur i byen

Freja er på weekend hos Mor og Kim. Lasse har en ven på besøg. Mads er hos sin mor og Claus skal løbe på Øresundsbroen.... Så mor og jeg planlægger en hyggelig dag i byen. Claus skal først være i Kastrup, så vi starter inde på Strøget i hans selskab.

I New Yorker få vi fundet nogle nye bluser, da de andre har fået nyt tøj, uden at jeg har fået noget... Og da vi skal tanke maven op, og det regner, ja så finder vi ind i SunSet i Købmagergade, hvor vi sidder og spiser, mens regnen falder udenfor... Ved Nørreport skilles vi ad, da Claus skal med Metroen.

Duoen hopper på toget mod Fisketorvet, hvor vi starter med at købe billetter. Herefter lusker vi lidt rundt, finder en boghandel, som både har en bog om Landskildpadder og hele serien med "Den sorte Hingst" som jeg vælger til min Sommerferielæsning.

Og da vi har fordrevet tiden lidt, og jeg har mixet mig en is hos Cold Stone Creamery, som bestod af chokoladeis, chokoladestykker og skumfiduser - ja så bliver det tid til at gå ned i Cinemaxx og se denne "Sådan træner du din drage" i 3D (Ganske afgjort en film jeg ønsker mig, når den kommer ud på DVD!!)


Det var fantastisk at sidde der i biografen, med 3D briller, Sodavand og Popcorn og se en fantastisk film. Den varede 2 timer, som bare fløj afsted.... Da den var færdig, var vi helt trætte, og hoppede på toget hjem!

Men det var en rigtig skøn dag!


Knus
...Louis...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...