fredag den 28. maj 2010

Sidste Skoledag....

I dag har 9. klasserne i folkeskolen sidste Skoledag. Det gør sig også gældende for Lasse. De sidste par uger, har summet lidt af forberedelser til dette arrangement - og Lasse har været i fuld sving med spraymaling og indkøb af diverse remedier... Blandt andet 6 dåser barberskum! Desuden kræver arrangementet 3 kilo karameller...

Han har sovet hos en klassekammerat, fordi de skulle mødes tidligt til morgenmad, inden dagens løjer skulle løbe af staben. Om eftermiddagen skal de atter mødes, og i aften skal de feste i nogle lejede lokaler, med både bartender og DJ. Det skal nok blive festligt....! Til al held kunne jeg smutte tidligt fra job, og nå forbi skolen og fange dem med kameraet.

Ser de ikke skønne ud? På billedet ser du Lasse og Buran, som bor længere nede ad vejen...:

Jeg syntes simpelthen at de er så skønne, at du er nødt til at få lov til at se deres ansigtsudtryk tæt på - Og overvej lige, hvem der fik mest skum: Afgangseleverne eller resten af skolen?

Hovedsagen er, at de får en uforglemmelig og sjov dag. Jeg fik glæden af at transportere de to unge herrer hjem i bilen - til al held havde jeg noget de kunne sidde på.... Lasse var lige hjemme og vende, få sig et tiltrængt bad, og festtøjet på, inden jeg kunne køre ham retur til kammeraterne, som han skulle feste videre med resten af dagen.

Foran dem ligger de skriftlige og mundtlige eksamener, en sommerferie og efterfølgende uddannelse...

...Carpe Diem...!

Kram
...Mor...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...