søndag den 28. marts 2010

Familiefødselsdag for Louis

I dag har jeg fejret fødselsdag sammen med familien. Vi havde inviteret dem alle til brunch kl. 10.30 hvor der blandt andet skulle serveres pandekager, frugt og bacon & røræg. Det var rigtig hyggeligt, og om eftermiddagen blev der serveret drømmekage og skønne nybagte vafler med flødeskum og syltetøj... jeg har nemlig allerde før jul bestilt vafler til min fødselsdag. :o)
Og jeg har fået en masse skønne gaver. Jeg har ønsket mig penge, for jeg vil rigtig, rigtig gerne købe mig en landskildpadde. Men de er sociale dyr, så man skal helst have to. Mor og Claus har sagt, at de vil forære mig den ene, men så skal jeg selv betale den anden. Heldigvis har de fleste givet mig penge, så nu bør jeg have råd til at købe en landskildpadde som denne her:
 
Jeg har også ønsket mig en ny mobil, og jeg var så heldig at få den super seje Sony Ericsson Yari, (prøv at se traileren - den er så cool!) som er en spillemobil som kun er til salg i en begrænset periode. Den er bare FOR SEJ!
Tak for en rigtig dejlig dag
- og nogle rigtig dejlige gaver!
Knus og kram
Louis


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...