onsdag den 3. februar 2010

Shhh....Terminsprøver...!

I denne uge går Lasse til Terminsprøver i skolen. Indtil videre har han overstået skriftlig Dansk, skriftlig Engelsk og i dag Matematikken... Jeg ved at det er en sej tur for ham, og at han har det svært med test og prøver... Man kommer hurtigt til at føle sig stresset, og så kokser det først oven i hovedet... Men indtil videre er det gået fint, og han har haft det godt med prøverne... I dag har dog været den mentalt hårdeste...Så han tager sig formentlig "en morfar" om lidt :o)
Jeg har snydt med billedet, for jeg må jo ikke gå med ham til terminsprøve... så ovenstående billede, har jeg lusket mig til at tage, en dag han sad og lavede lektier.... jeg syntes bare det var så passende til begivenheden.
I næste uge skal han forhåbentlig i praktik som VVS'er. Vi har udfyldt blanketten, men mangler lige et par informationer, inden vi kan aflevere den til UU-vejlederen. Lasse har ikke tidligere været i erhvervspraktik, da han de foregående år, er blevet glemt pga. sit specielle skoleforløb. Og når man først kommer i 9. klasse, er det nu noget man selv skal stå for at arrangere... Så det prøver vi hermed :o)
...Sta tutte Bene...!
 
xoxo
...Engel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...