mandag den 1. februar 2010

Nyt årti, ny begyndelse....

Og første billede på bloggen, skal selvfølgeligt være af den Skønne, men sky Sjagger, som det lykkedes mig at indfange med kameraet i weekenden. De sidste par uger, har man kunnet se dem i flokke, flyve rundt i nabolaget. Desværre tager de flugten, så snart jeg nærmer mig med kameraet i hånden. Lørdag kom vi så hjem fra indkøb... og der sad de så, noget så lystige, i krattet ind til vores vej. Jeg lavede luskeren, og lod som om de slet ikke var interessante - og så lykkedes det mig at tage dette billede.
Jeg er enormt glad for at det lykkedes, men jeg må indrømme, at jeg med længsel kigger efter Silkehaler - en anden skøn vintergæst her i Danmark... jeg har været heldig et par år, at fotografere dem - men jeg håber nu på, atter at gense den smukke fugl i denne vinter.

Bloggen her er ment som en ny udgave af vores hjemmeside... Som desværre er blevet forsømt alt for længe. Med en blog, er det nemmere at opdatere med nyheder og hverdagsting fra det lille hjem. Vi håber at I vil tage rigtig godt imod siden - og vi glæder os til at få en lille kommentar med på vejen.
 
Pas godt på dig selv - og på Gensyn
 
xoxo
...Engel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...