lørdag den 25. april 2009

Et sikkert tegn på forår.

Der har været lidt stille på min blog... men jeg føler mig lidt ophængt, i nyt job, med manden på skoleperiode på fyn.. og med striben af børnefødselsdage som vi er midt i... (har holdt henholdsvis Frejas, Louis og Mads fødselsdage på 6 uger, og har Lasses om 14 dage...)
 
Derfor var det også en totalt energiindsprøjtning jeg fik den anden dag, da jeg, på vej til job, fik øje på disse her:


De allerførste ællinger jeg har set i år! Andemor stod selvfølgeligt og holdt behørigt øje med mig. Hvilket var helt i orden med mig... Hun havde 10 små rollinger at holde øje med... og det fik mig til at tænke på, at jeg måske havde det lidt nemmere end jeg selv gik og troede... For jeg har trods alt ikke 10 børn at styre rundt i manegen...

Nå, men ikke flere pip fra mig. I morgen skal vi ud og slippe køerne fri... Og forhåbentlig får jeg taget en masse gode billeder... og så ender jeg med at synes, at jeg har haft en fantastisk weekend...

Måske mere nyt i morgen - hvem ved...
Tak fordi du kiggede forbi - kom snart igen ...!

kram
...Engel...

1 kommentar:

  1. Nææ..10 styks har man trods alt ikke at holde styr på *G*...så måske er det ikke så slemt når det kommer til stykket ;D
    ...og så er det nogen rigtig skønne billeder du har taget af andefamilien :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...