søndag den 14. september 2008

Weekenden er snart ovre...

Så er der gået endnu en uge, og en weekend går snart på hæld. Jeg har rodet lidt med et dobbelt layout om Marsvin (dem som svømmer) - men jeg er ikke helt sikker på, om jeg er færdig eller ej.

Men tiden går jo også med andre ting end at scrappe - desværre. Vasketøjet skal ordnes, maden skal laves og haven skal der styr på. Jeg har været i haven og med min mors assistance, har vi ordnet jordbærstiklinger. Så næste år, har vi 4 jordbærkrukker i stedet for 2 :o)

Det er første år, vi har haft jordbær - men de har givet lidt alligevel - Imod naturens orden har jeg kunnet plukke 6 stk. røde jordbær i dag, inden vi ordnede stiklinger - Er det ikke fantastisk?!
Nå men vi har 2 sorter, Ostara og Everglades - og for at kunne kende forskel på krukkerne, har jeg været lidt kreativ. Desuden ville jeg gerne vide, hvad der var planterne fra i foråret, og hvad der var stiklinger - så alle 4 krukker er dekoreret således:

Desuden har jeg hjulpet Louis og Mads med at få musik til deres mobiler. Mads havde dog glemt mobilen hjemme, så musikken måtte han få på en ny usb-stick jeg havde købt til ham. Louis fik den direkte ind på mobilen - tænk sig hvilken glæde og begejstring det skabte - Claus løb ud på vejen og fotograferede ham, hvor han rendte rundt og spillede musik mens de andre spillede fodbold..

Og jeg kan Ikke dy mig - I skal have lidt at smile af:

Han har mobilen i en snor om halsen, sat sine højttaler til, og dem render han rundt med oppe ved ørerne som høretelefoner - og har skruet dem op på højeste blus.
Behøver jeg at fortælle, at det så MEGET morsomt ud!
 
Nå, men jeg åber at du har haft en rigtig god weekend
- Tak fordi du kiggede med :o)
 
Kram
...Engel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...