fredag den 19. september 2008

Marsvin - Phocoena phocoena

Her er så det layout som jeg rodede med hele sidste weekend. Det er billeder taget i Fjord & Bælt i Kerteminde - ganske afgjort et besøg værd. I Layoutet har jeg kun fokuseret på Marsvin. men der er mange andre spændende ting at opleve i centret.

Marsvin er en lille hvalart - og den eneste af sin art, som holder fast til i dansk farvand. Alt for ofte bliver de fanget i fiskernes bundgarn og drukner der. Hvilket jo er forfærdeligt. På centret har man 3 marsvin og en unge, som man arbejder med. Man forsøger i samarbejde med Fiskeriindustrien, at finde en løsning, så man undgår at få disse pragtfulde dyr i nettet. Hver dag kan man overvære træningen, og lære noget om deres levevis og kommunikation og navigation i vandet.

I slutningen af Juli havde vi en pragtfuld dag i centret, sammen med mine søde svigerforældre. Det var ganske afgjort en dag, som var værd at huske, og jeg scrapper nok lidt mere omkring oplevelsen. Men i første omgang brændte jeg efter at lave et LO om marsvinene, og det kan du så se her:


Til Layoutet er brugt:
Beach Time Kit: Kompas, Sløjfe, Konkylier, Søstjerner, Syning, Søgræs, Overskrift og vanddråber.
Summer Cocktail Kit: Rammer med snor, net baggrundspapir
Taste of Summer Kit: Rund hessian ramme
Tender summer Breeze Kit: Journaling stribes, baggrundspapir, bånd
Journaling Mix: Notespapir nede til venstre.
Skrifttypen er Monotype Corsiva
 
Tak fordi du kiggede med - og ha en dejlig weekend.

Kram
...Engel...


1 kommentar:

  1. Jeg har godt nok kommenteret det på et forum, men synes at det er så flot at du da også skal have en kommenter på din egen blog:

    Super lækkert farvevalg og flot sat op.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...