lørdag den 19. april 2008

Regntid.

Dette Layout er oprindeligt lavet til en konkurrence i My Scrap Corner. Desværre udkommer bladet ikke mere, og jeg fik ikke publiceret siden. Igennem længere tid har jeg gået og kigget på det, og er nået frem til, at det skal komme til sin ret her på bloggen...


Sankt Hans 2007, fik vi uventet besøg af en tudse på terrassen. Jeg gik uvidende, i bare tæer, og dækkede bord - og pludseligt fik jeg øje på krabaten, som havde fået nok at den danske sommer. Den var simpelthen krøbet i ly helt inde ved husmuren, og sad nu opmærksomt og fulgte mine anstrengelser.

Jeg fik et kæmpe chok, og hvinede op - Jeg kan bestemt ikke lide tudser - og løb derefter indenfor efter manden, som skulle pudses på den med kameraet. Jeg var rædselsslagen, men havde alligevel ikke tiltro til hans evner til at zoome godt nok ind. Så jeg måtte jo overvinde frygten for at tage disse billeder.

Som det står nævnt i layoutet, ja så tog den til sidst flugten, og flyttede ind i skuret - som jeg efterfølgende ikke gik ind i, i en hel måned...

Layout:
Karton fra Bazzill, Papir - Basic Grey: Perhaps Firebird og Pheobe Sunset District
QuicKutz: RS-0150 – Raindrops, RS-0031 – Splat, Studio Skinni mini alfabet
Craft Robo til Paraplyen og {}, Overskriften er fonten Pharmacy.
Desuden er der brugt Ranger Glossy Accent.

Tak fordi du kiggede med....

1 kommentar:

  1. Eeej et herligt billede, særlig fordi lyset ses i dens øjne. Jeg har ikke noget imod tuser eller frøer, og derfor har mine scrapveninder også gennem lang tid foræret mig en masse tudser af forskellig slags, endog en skål med en tudse på, har jeg fået. Så en dag går jeg i gang med at bruge alle tudserne på et par LO'er, det føler jeg mig simpelt hen forpligtet til !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...